شماره تماس :

واشر سربی(گلویی) در حقیقت واشری متشکل از شبکه توری مانند سیم های فولادی نازکی است که حفره های آن با سرب ریخته گری شده پر شده است. این واشر به دلیل جنس و نوع طراحی ساختار نرمی دارد و تحت فشار له شده و شکل می گیرد. با قرارگیری این واشر در فلنچ های سیستم اگزوز و سفت شدن پیچ های فلنچ، این واشر کمی له شده و به گازهای خروجی اگزوز اجازه عبور جز از مسیر استاندارد و از پیش تعیین شده را نمی دهد.

با گرم و سرد شدن دائمی اگزوز و تکانه های زیاد این سیستم، واشر سربی رفته رفته از بین می رود و باعث فرار گازهای داغ اگزوز می شود. این مهم وابسته به اینکه در کدام فلنچ و در کدام بخش از خودرو اتفاق افتاده باشد می تواند موجب به مشام رسیدن بوی دود ویا بروز سوختگی شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واشر گلویی اگزوز ام وی ام X33”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *