پیستون دو مرحله ای : کار پیستون دو مرحله ای فشردن روغن در داخل سیلندر است
تشتکی های عقب و جلو : دو عدد لاستیک تشتکی در جلوی پیستون ها قرار گرفته است که درهنگام حرکت پیستون ها به جلو روغن به سطوح انها فشار اورده لبه های نازک لاستیک را به
دیواره ی داخلی سیلندر می چسباند و از نشت روغن به پشت پیستون ها جلوگیری می کند درنتیجه روغن در جلوی پیستون تحت فشار قرار گرفته به مدار ترمز فرستاده می شود.
فنر برگردان پیستون: فنر نسبتا بزرگی در جلوی پیستون اول قرار دارد که کار ان برگشت دادن پیستون به عقب پس از رها کردن پدال ترمز است
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.