شماره تماس :

مکانیسمهای ترمز چرخ بـر دو نوعنـد : کاسـه ای و دیسـکی.

در ترمـز کاسـه ای فشـار روغـن، کفشکهای ترمز لنت کوبی شده را به یک کاسه چرخان یا کاسه چرخ می فشارد.

در ترمز دیسکی، فشار روغـن لنتهـای ترمـز را بـه دیسکی چرخان می فشارد.

ترمزهای ساکن با کاسه یا دیسک چرخان منشا عمل ترمزگیری اسـت کـه سبب کند شدن حرکت یا توقف چرخها می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاسه چرخ ۱۱۰ جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *